Werkwijze:

 

Alvorens we van start gaan vindt er een intake plaats. Dit kan d.m.v. een persoonlijk gesprek, maar online behoort ook tot de mogelijkheden. Ik heb hiervoor een vragenlijst opgesteld.

 

Als eerste start je met drie dagen bij te houden wat je eet en drinkt, daarbij zijn de tijdstippen van inname en de hoeveelheden van belang. Daarnaast schrijf je ook op hoeveel je sport, wanneer, hoelang en welke sport je hebt gedaan. Dat is al de start voor een

betere leefstijl. Door het bijhouden van een dagboek word je bewust van wat je eet, drinkt en beweegt. Tegelijkertijd, door het bijhouden van een dagboek maak je het inzichtelijk voor mij.

 

Nadat ik van jou alle informatie heb ontvangen en afhankelijk wel doel je wilt behalen, ga ik een persoonlijk schema opmaken. Het kan zijn dat jij kiest voor een trainingsschema of een voedingsschema maar een combinatie van beide schema’s is ook mogelijk. Het eerste schema is de start naar een fitter leven. Het zal in het begin best wel lastig zijn en het vraagt zeker wat tijd om eraan te wennen, vooral als je nog nooit hebt gewerkt met een schema of coach. Ik ga jou daarbij helpen, je kunt mij 24/7 benaderen. Korte vragen kunnen we telefonisch behandelen, heb je meer vragen dan graag via de mail zodat ik ze ook allemaal goed kan beantwoorden en duidelijk uit kan leggen.

 

Iedere 3,4 of 5 weken vindt er een update plaats, zo zorgen we er samen voor dat je op de juiste koers blijft. Indien je voor persoonlijke coaching hebt gekozen, dan kom je bij mij aan huis voor een weeg moment. Bij de online coaching weeg jij je thuis en geeft dit aan mij door, ook vraag ik dan of je enkele foto’s van jezelf doorstuurt, dit is wel minder nauwkeurig dan een persoonlijk contact moment bij mij aan huis. N.a.v. de vorderingen gaan we bekijken of het tijd is voor een nieuw schema en kun je weer verder met trainen.

 

En dan is het moment daar, je hebt je doel behaald. Je hebt jouw levensstijl omgegooid en bent en voelt je fitter, dat is geweldig. Ik ga je dan verder helpen, ik leer je hoe je deze gezonde levensstijl kunt behouden. We hebben dan regelmatig contact om een terugval te voorkomen. Uiteraard kun je ook langer gebruik blijven maken van mijn begeleiding. Ik blijf je graag ondersteunen en eventueel kiezen we weer voor een nieuw doel.

 

Personal Training:

 

Wil je echt het uiterste uit je training halen? Dan is de personal training echt iets voor jou. We gaan samen één dag uit jouw schema nemen of creëren een extra trainingsdag. Ik geef je gedetailleerde uitleg over de oefeningen, let op of je de juiste houding aanneemt én zorg dat je echt alles uit je training haalt om fitter te worden. Ik zet je aan het werk en kan je garanderen dat je de volgende dag spierpijn hebt.

 

WELKE KEUZE JE OOK MAAKT, DOOR MET MIJ AAN DE SLAG TE GAAN GA JE HET DOEL BEREIKEN!